Bebeğim 1 aylık yaklaşık 2 haftadır poposunda kızarıklık var ve kakası mukuslu dr gittim süt ve süt ürünlerini kesmemi söyledi ama sizler neleri kestiniz başka bi ürün bebeğine dokunan varmı?? Birde bebekleriniz gazını çıkarsa bile sürekli ıkınıyor mu:( benim bebeğim uykusunda bile ıkınıp ağlıyor. Ne kadar sürede geçer acaba bu yaralar düzenli diyette sizlerin nasıl devam etti bu süreci. Psikolojik olarak çok etkilendim bebeğim için çok üzülüyorum:(