Maideee Merhaba arkadaşlar ben hamile iken böbrek büyümesi yaşadım ama ciddi değildi. Doğum yaptım bebegim şu an 2 buçuk aylık ama hala sağ böbreğim agiriyo geçmedi doktora gideceğim sizlerde bu durumu yaşayan oldu mu?
Mervenis Maideee yaa benimde dogumdan sonra oldu çok siddetli agri saplaniyodu hatta korkuyodum bu ne boyle diye resmen nefesimi kesiyodu..doktora gidemedim ama zamanla geçti..sizin bobrekte skinti varmis bence bi doktora gidin çok gecmis olsun