arkadaşlar göğüs uclarım iyiydi 2 haftadr yara çatlak derdim yoktu şükür. bu arada bi ay önce doğum yaptım gece bebeğim uyanmayınca sağıyım dedim heralde fazla zorladım sabaha ağrıyla uyandım göğüs ucum şişmiş ve beyaz beyaz olmuş öyleki silikon göğüs ucunu takım dedim ona bile sığmadı balon gibi olmuş ve çok acıyo emziremiyorum böyle bişey başına gelen oldumu naparak geçirdiniz nolur bi akıl verin bana