Selam kızlar ,
28 gün önce normal doğum yaptım , dış dikişlerim düştü iç dikişlerimi bilmiyorum ama makatta acayip baskı var geçen hafta dış dikişlerimde kızarıklık için doktora gittim makatta sarma var biraz dedi çok rahatsız ederse ilerde ameliyat olabilirsin düzelir dedi , ilk doğum da başlamış aslında ama azmış ben hiç birşey farketmedim ama bu doğumdan sonra ayakta çok durunca özellikle baskı artıyor böyle bir durum yaşayan oldu mı yorumlarınız benim için önemli hala normal bir insan gibi ayaklananlanamadım sürekli birşey çıkıyor