Hazal8 4 yılın sonunda kucağıma alacağım için son haftalarda hep duygusaldım, ağlıyordum.sezeryana girerken hiç heyecanım yoktu herşey şaka gibiydi önceden hayalini kurarken bile ağladıgım yavrumu görünce hiç aglayamadım gözlerimi kapattım şükürler olsun dedim devamlı Allah’ım kimseye aratmasın kimsenin kucaği boş kalmasın inşallah 🤲🏻