Aşıyı yaptırdınız mı 3 ay 1 günlük oğlum yarın yaptırsam oluyor mu acaba ?
Geceninr3ngi 3 ay 15 gune kadar olması lazım.
Geceninr3ngi biz dün yaptırdık doğalı 92 gün olmuştu
Geceninr3ngi 14. Haftaya kadar yapılıyor dedi doktor
Teemo07 inşallah öyledir ya geç kalmamışımdır çok üzülürüm yan etki oldu mu
oznur23 benimde yarın 93 gün oluyor hastaneyi arayıp soracağım artık
Geceninr3ngi belki ishal yapabilir. Başka bir yan etkisi yok.
expelliarmus yaptırdım bende şimdi