esnsss Hanımlar merhaba. 3 ay önce doğum yaptım sezeryan. Bugün ara ara dikişlerimden kan gelmeye başladı sarı sıvıda geliyor ne yapmam gerek ? Böyle durumu yaşayan oldumu ?
aylizinannesiii esnsss enfeksiyon oluyor benimde sarı sıvı gelmişti antibiyotik vermişti doktor doktora git yarın belki daha farklıdır geç kalma çok geçmiş olsun canım 🙏
Egeninguzelannesi esnsss Bende 4.5 ay oldu doğum yapalı ama dikişlerim ağrıyor son bir haftadır batıyor gibi falan oluyor neden olduğunu bende anlamıyorum