Bebeğim 4 aylık akşamları çok huzursuz oluyor diye bir defa mama vereyim dedim. Bugün fark ettim ki eli yüzü vücudu hep kabarcık olmuş . Mamadan suphelendim. Ama ilk doğduğu günlerde sarılık olmasın diye İlk bir iki hafta günde bir iki defa doktor mama ver demişti verdim ama hiç kabarmadi vücudu. Sonrada alerji durumu gelişir mi?