RanaBadekus Memnunmu acaba beyaz eşya sans işidir doğru ama bu marka hiç kullanmadım cok 2 lemde kaldım
VolkanYesim RanaBadekus Sakin derim ben kullanıyorum 2 senedir hiç güzel yıkamıyor hep bulaşıklar batik cikiyor durulayıp koymama ragmen
defneaselinannesi26 RanaBadekus annem 8/9 yıldır kullanıyor memnunuz 😊 şans işi ama aynı marka atnı gün alınan Arçelik çamaşır makinesini biri bozuldu tamirden gelmiyor 🤦🏻♀️ Çöp oldu