gmzlgzl Canim bizemde kaka sorunumuz vardı doktorumuz doymwdigi için diyordu ama zanetmm sonra ben misir yedirtim ara ara boza verdim boza bağırsakları duzenler araştır istersen birde bizde süt alerjisi vardı relectez damla önermişti alerji doktoru çocuk doktorumuzda gerek yok demişti uzun süre fitil ile kaka yaptiriyordum sonra gittim o ilacı aldım bilmm mısır yada boza yada relactez hangisi iyi geldi ama öğünden beri kaka sorunu bitti