momy_16 Birbebekkkbircicek kusma değil de oguruyordu bnm oğlum 1 hafta sonra tekrar dene dedi doktorumuz zorlamamak adına
Yasemin38 Birbebekkkbircicek çok az miktarda verirsin zaten şuan tadım olduğu için. Ara ver sonra yine denersin
Yasemin38 Birbebekkkbircicek https://resimyukle.io/r/nCw8Qs6SkI fikir amaçlı bulunsun canım. Brokoliyide haşlayıp çatalla ezerek verebilirsin. Kıvamlaştırmak gerekirse biraz sütünden ekleyip ver
Yasemin38 Birbebekkkbircicek bir süre ara ver yoğurda sonra çay kaşı ile verirsin. Ertesi gün biraz artırırsın ölçüyü . Tadım döneminde verilen ek besinleri çok fazla yemesi beklenmez. Kaşık ucuyla bile yese kârdır. Amaç alışması değişik tadlara
Karanfil06 Birbebekkkbircicek bu postta kendimi gördüm oğlum 13 aylık olacak 6 aylık olduğunda ilk vermiştim bende aradan 2-3 saat geçince çok tanzimli kusmuştu sonra yine kustu peyniri kustu anladım ki alerjisi var halen vermem hiç de sevmez
Tugce1634 Birbebekkkbircicek 6-7-8 aylikken kizim da kusardi.agir geliyor olabilir.daha sonra verin henuz cok kucuk.kimi bebekler sindiremiyor.
Tugce1634 Birbebekkkbircicek tabi tabi yiyor sorun yok.zaten 27 aylik artik.ama yasindan sonra sorun olmamisti.