SonSerce Benim de bugün geldi. 2 ocakta başvuru yapmıştım üç kere fotoğrafım red edildi. En son salı mı neydi onaylandı. Bugün de geldi.
AnnaKarenina_ elifinannesi95 bende çok denedim uygulamadan olmadı evime yakındı o yüzden gittim yaptım
elifinannesi95 AnnaKarenina_ ne güzel iyi yapmışsın canım benimde tam tersi çok uzak o yüzden üşendim zaten şimdi uygulamadan kolay oldu sağolsun yeğenimde bardaydı ödemeyi kartla yaptı gelir dedi inşallah hemen gelir
Seyma_29_ elifinannesi95 ben İnternetten başvuru yaptığımda kargo seçeneği yoktu direkt en yakın noktaya yönlendirildim. Seçeneklerde kargo çıktıysa karşınıza gelir elbet
GamzeMasal elifinannesi95 ben direk yerine başvurdum hemen orda hallettiler hemen aldım ama netten başvuru yapınca ne zaman gelir bilemiyorum