Zeynep141303 Benim gibi bebeği olanlar cozGer raporu çıkanlar yaşadıklarını nasıl gelişmeler oluyor yazabilirim?
Izmirlianne35 Zeynep141303 merhaba benimde bebeğim hipotonik bebek bizde cozger raporunun çıkmasını bekliyoruz nasıl bir yol izleyeceğini bilmiyorum