Salih19 canım benim de bir ara öyleydi çektiğim halde halen çekilmemiş gibi bir ağrı vardı sonra baktım ki tam çekmemiş yani düzgün çekmemiş için de azıcık dış kalmış hatta azicigi da sallanıyordu ben kendim çektim sonra ağrısı geçti sizde gidip bir baktirin belki içinde halen küçük bir parçacık kalmıştır o da ağrı yapiyordur benim başıma geldi diye söylemek istedim ☺️🙏