elzem- Hanımlar iyi geceler. Bugün kızımın 18 ay aşıları vardı. 2 bacaktan iğne ağızdan damla şeklinde. Herneyse aşımızı olduk ve çıktık yarım saat sonra ebe aradı hatırlatma dozu 1 tane daha vardı ben unuttum diye tamam dedik yüz yüze konuşalım diye gittik. Dedim bütün aşıları oldu hani eksik yok. Ben bacaktan olan aşının sadece suyunu almışım tozu kalmış vicdan azabı duydum ilk defa böyle bi hata yaptım özür dilerim falan dedi. Dedim bakın bebeklere covid aşısı falan yapılıyor o değil dimi dedim. Kendi evladımın üzerine yemin ederim öyle bişey yok dedi bin sefer. İyi tamam dedim en son ve kolundan vurdu. Ebeyi tanıyorum 1.5 senedir çok iyi biri. Ama içinde hala şüphe var ya.
2maviboncuk elzem- Doktora danışın bence keşke vurdu aşının ilaç şişesine falan baksaydıniz allahim ya nasıl döneme geldik böyle inşallah oyle değildir
YorgunAnneyimvesselam57 Suyunu cektim ilaci kaldi nedemk anlamadim ben o vurdugunun nolucak simdi bebege zarari varmiymis
Oblomovv Anlamadım. Bacağa olacak olan aşının suyu ne demek, tozu ne demek. Benim oğlum da dün oldu iki tane koldan, bir tane ağızdan. Covid aşısı değildir zannetmiyorum ama bu hata çok da kabul edilebilir bir hata değil. Küçücük bebek bunlar
mariecurie20 irva aşılar genelde toz ve su şeklinde olur. Uygulayan kişi karıştırıp öyle yapar. Hemşire karıştırmadan sadece suyunu yapmış
Katya elzem- bin tane şey okuyorum yanlış ve eksik aşı ile ilgili. Yerinde olsam yaptığı hata ile ilgili yazılı bişi alırım hemşireden. Ne olursa olsun bebek bu saçma sapan bir durum oluşmaması İçin çok dikkatli olmak lazım
covirgin elzem- 1 buçuk yaş aşısı bizede kolundan vurmuştu ağıza da aşı yapıldı çocuk felci aşısıydı sanırım bi terslik olduğunu düşünmüyorum
Birceninannesi elzem- şişesini görmek istediğinizi söyleseydiniz keşke. Bizim asm deki ebemiz kızımın 1 yaş aşısında, çıkan bu haberlerden dolayı tek tek aşıları gösterdi. Zaten sisteme aşının barkodunu okutup onay alıyolar. Yemin fln da etmiş gerçi bilemedim inş öyle bi durum yoktur
gibicibicis elzem- bence bi çocuk doktoruna sorun aşı zaten sıvı olan bir şey değil mi ne tozu ne suyu covid aşısı değildir ama saçmalamış benim kızın bi son aşısı kaldi bugüne kadar hemşire aşıyı yanımızda çıkardı aşıyı calkalayip siringayla çekip yaptı
Mys01-01 gibicibicis ası bazen acılır su ve toz seklınde cekılıse ılk kısıye vurulur dolap gibi soğutucu kapta bekler sonrakı gelenler sıvı halde görür bazı aşılar mm cekıldıgıniöin 4:5 cocuga yapılacak kadar cok oluyor bazen karılıyor suyla toz ama suyu cekıp toz koymaması kötü olmus gerçekten ikiler canı yanı cocugun bıde anne telaşa kapılır ben olsam bende sorgulardım
birtutamsac elzem- suyunu çektim tozu kaldı ne demek ya! Keşke başka bilenlere danışsaydınız ben yaptırmazdm
gibicibicis Mys01-01 bilmiyordum ben direkt sıvı oluyor diye biliyordum ilk defa duydum teşekkürler bilgi için 😊
avaredolaniyorum elzem- olayla covid aşısı olmasınk bağdaştıramadım eve hanım bir hata yapmış ki bu çok şükür ki büyütülecek birşey değil ve size söylemiş. Yaptığıda şöyle aşının sıvı kısmı dediği mesela antibiyotikleri düşünün kalçadan yapılan asıl ilaç toz olan kısım su olan enjeksiyonluk su sadece ilacı sıvı forma getirmek için kullanılır, sulandırır yani. Aşı da size sıvı kısmı yaptım demesi boş steril su yapmış gibi düşünün. Neyseki farkedip sizi geri çağırmış. Maalesef insan canı hata kaldırmıyor neyseki ebeniz dürüstmüş.
Mys01-01 gibicibicis rica ederim baba sağlıkçı 2 cocuk olunca hep dr hemsıre yanında çocukluk büyüklük geçince hepsine hakım oluyorsunda annelik işin içine girdimi bildiklerimi unutrup asıda cocuguma ıgne batmasını ıstemıyorum o derecede bana bütün diyecegım beredeyse