Kızlar merhaba, öncelikle geçmiş olsun benim oğlum 2 aylık bizdede kasık fıtığı var bende 20 günlükken farkettim kasığındaki şişliği iki taraflı devlet hastanesi bizede gün verdi 10 şubatta ameliyat olacak ankarada yaşıyoruz bende araştırdım genel anestezi olmadan yapan bi dr bulamadım bahsettiğiniz dr nerde