CatBoy İyi akşamlar. Fırınımda yanmış yağ lekeleri var bir türlü çıkaramıyorum. Cif, yağ çözücü vs. Çıkarmıyor. Biobelinda yanmış yağ ve fırın temizleyici gördüm. Yorumlarda iyi olduğu söyleniyor fakat kullanan var mı aranızda ?
Zelisblt CatBoy merhaba, bulaşık parlatıcınız varsa yağlanmış yerlere Biraz dökün 5 10 dk bekletin sonra süngerin sert kısmıyla veya çizilmicekse telle ovalayın pırıl pırıl tertemiz oluyor
Nrgs CatBoy ben fırın sıcakken domol sıkıp bir yarım saat kadar bekletiyorum şimdiye kadar çıkmayan bir leke olmadı
CatBoy Mommy_ Denedim çıkmadı 😔 domol çok severek kullandığım bir ürün normalde ama bu derece yanıkta etkisiz kaldı
Cookie Canım fırını son derecede 5-10 dk ısıt sonra yağ çöz sık , yağlar kendiliğinden akıyor pırıl pırıl oluyor Ama sonradan 4-5 defa temiz suyla silmen gerkiyor kimyasal kalmaması için
FHKK Cookie Evet katılıyorum fırını kullandıktan sonra yapuyroum bende bu yöntemi yağ sökücü sıkıp bekletiyorum siliyorum miiisss
CatBoy Cookie En alt kısmında bir yanık oluştu köz patlıcan yaparken suyu akmış. Ne yaptıysam yok çıkaramıyorum
Nrgs oznur23 evet kullanılıyor hatta benim ocağım inox normalde inoxlara deterjan kullanmayın diyorlar ama ben domol sıkıp çok bekletmeden siliyorum çok güzel temizliyor☺️
RainOverMe Fırını ısıtıp domolu sıkın bır gece kalsın gunduz sungerın sert kısmıyla ya da telle deneyın. Annemın fırına patlıcan suyu akmıstı cok ugrasmıs cıkaramamıstı bu sekılde xıkardım ben