Berensaye allah sabır versin. Kızım 10 aylık. İlk 4 ay ne çektiğimizi bir biz biliriz bir allah. Aşırı yoğun gaz.. Damla, masaj, çay hiçbir şey fayda etmedi. Ne biz uyuduk ne o. 4.aydan sonra azalmaya başladı 6.ayda biraz rahatladı gündüzleri uyumaya başladı ama yarımşar saat. 9 aylık olduğunda tamamen gazdan kurtulduk.. Çok zor bir süreç umarım bizimki kadar yoğun gazı yoktur.