Bende başlamıştım 4 5 gün sürdü uyandıkça su verdim emziğini verdim saatlerce kucağımda salladım emzğni ağzından alıp fırlatıyordu uykusunu açıyordu bigün benimde dişim ağrıyınca emsin uyusun yeterki dedim 😂 şimdi bir buçukta uyanacak bekliyorum 😃 buçukları seviyor cocuğum buçuklarda kalkıyor 😂