umayy34 Kızlar oglum 5.600 kg prima aktif bebek 2 numara kullaniyoruz sızdırma yapiyor 3 numara mi almaliyim yoksa buyuk mu olur primanin sizdirma yapmasi hayal kirikligina ugratti sizdirmamasi icin ne yapabilirim
Hilalyildz umayy34 evet 3 numara almalısınız küçük olduğu için sızdırıyor. Ben hiç sızdırma sorunu yaşamadım Prima da
Peekaboo umayy34 ben sızdirmaya başlayınca hep 1 numara büyüğüne geçtim. Az önce internetten baktım 2 numara 5 kilograma kadar yazıyor. 3 numara 6 kilogramdan basliyor. Siz geçin artık zamanı gelmiş
efelettin Yaaa güzel denk geldim bu posta benim kızda 6 kilo 4-8 yazıyor diye hala 2 numara kullanıyorum arada sızdırma oluyor bende ben mi bağlayamıyorum diye düşünüyordum.
Peekaboo efelettin küçük geliyordur artık. Sızdirmaya başlayınca 1 numara büyüğe geçtim hep ben. Kilosuna bakmayın yazıya
Prenses_annesi22 umayy34 bnde prima premium care kullanıyorum 3 numara kullanıyorz sızdrma yasamadk hıc bnde 1 ay sonra sanırım 4 e gecıcem şimdiden belden kuck glyo