Kızlar benim nişan tüzüğün kına ve söz tüzüğün var hiçbirini sevmiyorum onları satıp 14 ayar düz bi alyans istiyorum artık abartı istemiyorum. Satmadan da alabilirim ama şöyle düşündüm onları bozdurup yetine gr mı alsam yani atıyorum 2000 lirası ile yüzük gerisi ile gram altın mı alsam yüzüklerim 22 ayar bu arada yoksa öyle kalsın mı. Araba alacağım zaman zaten yüzükleri bozdurucam. 2 defa bozdursam zarar eder miyim sizce yani özet şu şuan yüzükleri grama mı çevirsem yoksa kalsın mı