Mrvnrctlk05 Bebeğim 10 günlük sarılık oldugu için doktor mama da ver dedi verdim bebeğimi emziriyorum belli bi saatte de illaki mama istiyor sanki bıraktırabilmek için ne yapmam gerek mamayı bırakabilenler var mı
lalbg Mrvnrctlk05 henüz 10 günlük olduğu için şu an tek derdi doymak. Yavaş yavaş bırakırsınız dert etmeyin☺️
Duyguum Mrvnrctlk05 Size tavsiyem biberonla vermeyin mamayı meme reddi yapıyor emdikçe çoğalır sütünüz bırakırsınız mamayı enjektörle verebilirsiniz