Merhabalar. Kızım 7 aylık. Gece uykusuna yatırdığım zaman ilk 2 saat sürekli uyanıyor. Ne denediysem olmadı. Sabah 7 buçukta veya 8de uyanır. Uyku aralıkları 2-2 buçuk saat. Toplam 3 uyku yapıyor. İlk 2 uyku 1 veya 1 buçuk saat , son uykusu yarım saat şekerleme. (Her 3 uykuyu da 1 er saat uyuduğu da oldu sonuç yine aynı) Uyku rutinimiz var. Karnının tok olmasına özen gösteriyorum. Tüm ihtiyaçlarını karşılıyorum. Sallayarak uyutuyorum bu arada. Destekli uyuduğu için böyle olduğu söyleniyor uyku danışmanları tarafından fakat gündüz uykularında böyle değil. Sadece yarım saat sonrasında uyanır pış pışlarım ve tekrar uyur. Gece yapiyor bu denli sık uyanmayı. Gunduz uykusunu mu alamıyor yoksa daha çok mu uyanık kalmalı veya çok mu uyuyor anlayamadım. Sizlerin uyku düzeniniz nasıl? Yani aranızda bebeği sıkıntısız bir şekilde uyuyan var mı? Varsa programınız nedir?