Cinar2502 Nasıl geçer bileniniz var mı? Uykusuzluktan mı bilmiyorum… gözlük kullanıyorum o mu yapıyor acaba
Alygkc Cinar2502 evet çok rahat ben on yıldır kullanıyorum ama göz çevrem koyu niyeyse beyaz tenliyim çok yorgun gösteriyor
Cinar2502 Alygkc ben de 20 yıldır gözlük kullanıyorum. 1.50 falan çok değil ama alışkanlık olmuş. Şimdi bebeğim de tutup çekiyor lens en güzeli
Cinar2502 Elifinannesiiiiiiiiii evet biz de 10buçuk aylığız gece 3-4 kez emmek için uyanıyor. Aylardır deliksiz uykum yok ve loş ışıkta uyuyorum. Sanırım o yüzden 😥
Elifinannesiiiiiiiiii Cinar2502 ben sadece kendimin öyle olduğunu düşünüyordum canım. Hatta altında hastalık arıyorum günlerdir. Aynada resim çekince falan psikolojim bozuluyor 5 aydır bu şekildeyim
Cinar2502 Elifinannesiiiiiiiiii sanırım ben çareyi bi güzellik merkezinde bulacağım. Orda renk açma işlemi yapıyorlar diye duydum