Elisadibekli bende emzirmekte sıkıntı yaşayan annelerdenim kızım su an 2 ay 11 günlük öce sol göğsümu emerken sağ tarafı almadı derken alışsın diye zorlarken bu sefer sağ tarafı aldı sol yok sonunda alıştı ikisini de emmeye sabredin inşallah geçecektir bu süreç ben her gün ağlıyordum emmiyor diye şükürler olsun şimdi emiyor