Taze_anne1 Bebelac Gold yada Aptamil conformil mama kabız ve gazlı bebekler için ben 2sinide kullandım cok gazlıydı ve kabız oluyor gibiydi Aptamil con. Verdim çok pahalı gelmeye başlayınca Bebelac Gold a geçtim iyiki geçtim çok memnunum kızım 7.ayın içinde