Kızlarrr 4 aylık oğlum var özellikle her akşam sürekli ağlıyo saatlerce sürüyo doktora falan götürdük Bi sıkıntısı yok çok şükür ama nedenini bilmediğimiz Bi durum içindeyiz sizler naptınız bu durumda
Doktorumuz humana iyi geceler çayı deneyin yavaş yavaş dedi 1 haftadır onu da deniyorum benimki uyumak yerine daha çok uyanık geçiriyo zamanını başka öneriniz var mı lütfenn yardım edin eşimde bende kafayı yemek üzereyiz