Merve9812 Sarılığımız vardı bugün tekrar bakıldı ama hemşirenin elinde bi alet vardı onunla bakıldı alnında baktı 9 vucudü 10 du doktor iui dedi ama bidaha çağırmadı . Bidaha yükselme ihtimali yok mı acaba niye çağırmamış olabilir ? 11 günlüğüz bu arada
2melekannesi__ Merve9812 bizim sarılık değeri 13 çıkmıştı ertesi gün gittik kan vermeye doktor 10-13 arası çıkarsa evde beslenmesini artırın gelmenize gerek yok dedi 14-16 arası olursa gelin tekrar kan verin dedi sanırım 13 altı risksiz oluyor artık
Doga0812 Merve9812 canım benim bebeğime 5 gunkukken 18 di düşün 1 gece yatış yapıldı 9 a düştü biz çıktık hastahanedn şuan 38 gunluguz hastahaneye gitmedim düştü çok şükür gözlerinde az kalmış ebe 40indqn sonra geçer dedi
Minnakkk Merve9812 dususe gectiyse tekrar cagırmıyırlar bizim de basta 11 Di 3 gun sonra tekrar cagırdı lar 9 geldi bidaha gelmenize gerek yok artık yukselmez dedi dediğiniz gibi Bi cihazla ölctuler hic kan almadılar bizden
mehmel54 Merve9812 yükselme durumu var ama zaten anlarsınız uyku halsizlik durumu olur iyi ememez uyandırmakta zorlanırsınız 10 gayet iyi bizim 19du hastaneye yatmıştık 12 olunca çıkardılar 13 altı tehlikeli değil siz yine de bol bol emzirin ki yükselmesin tekrar çağırmaması da normal siz anlarsanız gidersiniz allah korusun yükselirse
Merve9812 2melekannesi__ yükselme durumu olmuyor mu acaba onu merak ettim . Allah korusun yükselir anlamayız
Bebegim78 Merve9812 Benim de bebeğim de sarılık vardı doktorum düşüşe geçti artık yükselmez demişti ama bir kaç tahlil verdik hepsi yavaş yavaş düşüyordu o yüzden düşüşe geçtiği için evde atlattık ama uzamış sarılıkdi bizimki 40 dan sonra geçti ve bana da avucunun içi ve bebeğin yüzünü karşılaştır çok sarı gelirse yinede getir bakarız demişti avucunzuun icini bebeğinizin yüzüne yaklaştırıp karşılaştirip kontrol edebilirsiniz doktorumuz bize bu tavsiyeyi vermişti🌸
2melekannesi__ Merve9812 zannetmiyorum yani Allah korusun yükselse belli eder kendini bebekte uyku hali ciltte sararma vs anlarsınız yani
Duham44 Merve9812 siz ne olur ne olmaz en az 10 gun sonra tekrar bi degerlerine baktirin bize düşüşe gecmis daha yukselnez dedi 10 gun sonra gelib dedi bi gittik 11 den 15e yukselmis uzamis sarilikti 3 bucuk ay sonunda gecti ama gecene kadar 10 gunde bir baktirdik
DefneRana3881 Merve9812 yükselme ihtimali var bol bol besleyin tekrar çağırmazlarsa siz takip edin anlarsınz çıkıp çıkmadığını
Deletedmom_71 Merve9812 çağırmalarini bekleme 2 güne 1 acilden giriş yaptırıp olctur canim biz hep o şekilde takip sağladık