Krtlmy 6 aylıkken ek gıdaya yüklenemezsiniz, 6. Ay tadım ayı zaten. Üstelik bebeğin bağırsaklarının ve sindirim sisteminin sıvı gıda dışında katı gıdayla tanıştığı ilk aylar..özellikle az az tadım yapılatak ilerleniyor ki bünyesi alışsın, tepki göstermesin. Bir kaç ay böyle ilerleyeceksiniz. Bu süreçte de mamayla destekleyin gıdasını. Tamamen ek gıdayla doymasına daha çok var malesef.