selinkp Beebegim 6 aylıkken baba demeye çalışıyordu şimdi 6 ay 23 günlük baba dio çünkü sürekli konuşuyorum baba anne falan beynine kaydedio sürekli söyluo ama her bebegin gelişimi farklı normal yani sizinkide en kısa zamanda söyler güzel anne takmayın kafaniza