Valla bizde düzen falan kalmadı gündüz 4 saat uyurdu 2 uyku şeklinde gece kesintiniz uyurdu bazen Max 3 kere kalkardı gece emziği verince uykuya dalardi şimdi gece 10 kere uyanıyoruz resmen emziği veriyoruz uykuya geçmiyor sallıyoruz koyuyoruz yarım saat sonra tekrar ağlayarak uyaniyor sağlık ocağına götürdüm bugün muayene etti bı sıkıntı gözükmüyor dedi diştendir dedi ama şuana kadar 6 dış çıkardı hiç böyle olmadi keyfi neşesi hiç yok iştah zaten sıfır 2 kere ek gıda yedi bugün o kadar