Mis-55 Newmom2020 benim doktorumda öyle dedi kanda çıkmasa bile alerji olabiliyormuş çok geçmiş olsun
Tirtil35 Mis-55 teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun bana gittiğim alerji doktorlari cok yüksek dediler inşallah kalici olmaz
Tirtil35 Mis-55 benimkide aynı hatta hastanemdeki doktor vercek kabul etmeme gibi durumlarını ilk defa duydum gidip bi sorayim ben bunu
Tirtil35 Mis-55 benimkide sağlık bakanligi yukarıda dediğim gibi calistigim hastanedeki doktorum dedi sana rapor vereyim diye
ymn2019 Mis-55 benm anladgm refaktci izni daha farkli cocugumu hastaneye götürmek iicn tedavi tetkik yada yatış durumunda alınan refaktci izni