nesekaan 21:30 uyuyor bazen 2 gıbı uyanıyor bazen uyanmıyor sabah 6:00 gbı uyanıyor mama ıcıp tekrar uyuyor duzenlı uykulark oldugu ıcın 7:30 da uyandırıyorum gece 1 kerede olsa uyandıgı ıcın gece beslenmesını kesmek ıstıyorum arkdas önerisi olan varmı
PortakalliKahve nesekaan benim de 14 aylık oğlum, kesmek istiyorum ama kesemiyorum. Bekleyeyim burada belki yardımcı olan olur ☺️
irva nesekaan 4.5 ayından beri yok gece beslenmesi kendi kendine kesmişti.Şuan 14 aylık.Gece dişten dolayı mızmızlanır bazen su teklif ederim.Mızmız olmadığı zamanlarda da uyandığımda su teklif ederim.Siz de uyandığı zaman su teklif edin.Bir süre sonra alışacak kesecek mama işini.