Benim bebeğim 1 aylık olana kadar emmedi beni kesinlikle sürekli sağarak verdim sütüm kesilmesin diye. Ara ara bunaltmadan meme teklif ettim ısrar etmedim, avent silikon göğüs ucu kullandım ilk başta onunla emmeye başladı birkaç gün sonra da yine denerken birden normal bir şekilde emmeye başladı. O an dünyanın en mutlu insanı ben oldum 😅 Sağmaydı biberon yıkamaydı derken gerçekten vakit ve enerji kaybı. Şimdi 6 aylık ve işe giderken mecbur sağıp bırakıyorum yine biberonla içiyor ama beni emmeyi hiç kesmedi şükür 😊 Kesinlikle pes etmeyin illa ki dönüyorlar memeye