Defneem Merhabalar benim bebeğimde 2 ay 7 günlük 3 gündür geceleri çok güzel emiyor ama gün içinde ağzına almadan malesef ağlama krizlerine giriyor açlıktan ölüyo ama yine de almıyor her ne denediysem hiçbir şekilde almıyor ağlamaktan boğazı kuruyor artık o kadar üzülüyorum ki etrafımda herkes bu dönemlerde olur diyor sonra geçer dediler ama bakalım galiba biraz zor olacak bizim için ama bende kaç gündür çok kötü bir durumdayım