Nazlibebek8 Osaniti ne zamandan itibaren kullanabiliyoruz? Bebeğim 13 haftalik ve dis cikarma belirtilerini hepsi var osanit kullanmak icin erken mi?
AtaVeAnnesii Nazlibebek8 4.ay atağında sanırım 🥺 Ben kullanıyorum ama 1 yaştan sonra başladım 4 ay için bilgim yok🌸
Kocakgiller Nazlibebek8 ben tetagil kullandim bitkisel cok rahatlatti yorumlara bakablrsnz doktoruma danistim gecms olsn
canslara pardon 13 günlük beben okudum 13 haftalik yaziyormus😹 yurtdisinda yasiyorum paketin üzerinde almanca 4. aydan itibaren kullanin yaziyor. olasi alerjik reaksiyonlarda derhal ilaci kesin yaziyor. takip edin alerji yapabilir allah korusun