2 ay 28 günlük kız bebeğim var genel olarak gündüz uykuları cok dengesiz günümün tamamı uyutmaya çalışmakla geçiyor diyebilirim.. kaldır yatır modunda geçiyor vakit iki gündürde uykusu geldiği vakit amansızca çığlık çığlığa ağlıyor ayakta salliyorum yok omuzda tutuyorum yok sakinleştirmek çok zor oluyo sebebini anlayamıyorum 10 dkja sakinse 11. Dk feryat figan agliyor.. karnının doydugundan eminim gaz problemimiz de kalmadı diyebilirim peki bu nedendir atak haftası desem hesaplamaya bakıyorum güneşli günlerde görünüyor fakat bebegm 36+6 da dgdugu için atak günleri de tam tutmuyor bu bilinmeklik nasıl geçecek bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim