Tgcasil Merhabalar bebeğim 3 aylık oldu. Kucağıma aldığmda sınırlenıyor gibi yapıp elini yumruk yapıp slını hızla emmeye calısıyor sanki damağı kaşınıyormuş gibii. Normal mi sebebi ne olablr doktora basvurmalımıyım acaba 💕🥰