birmelekannesi2 Arkadaşlar bebegı süt ve süt ürünleri yumurta gbı besinlere alerjisi olanlar tatlı olarak un helvası irmik helvası dışında ne gbi şeyler yapıyorsunuz kurabiye vs gbı de olur yada marketlerde bulabileceğimiz seyler varmı 🌸
Bebegim78 birmelekannesi2 YouTube de sütsüz yumurtasız brownie var bakabilirsiniz bende diyetteyken o tarifi yapmıştım 🌸 ve tadı guzel
Seliminannesiiii birmelekannesi2 hurmayı suda bekletip yulaf eğer kuryemiş alerjiniz yoksa ceviz badem falanda koyup rondodan çekip yuvarlayıp Hindistan cevizine bulayabilirsiniz. Çok lezzetli oluyo hemde sütü de artırıyor
sezcag Bizimde böyle sorunumuz var tatlı değilde kahvaltıda çok zorlanıyorum peynirsiz olmuyor siz neler yiyorsunuz
birmelekannesi2 sezcag genelde reçel, pekmez, domates, salatalık ve yeşillik oluyor birde yufka dan oyle kndıme ıspanaklı yada patatesli börek yapıyorum canım o şekilde yiyorum ama gercekten Peynırsız yumurtasız cok zor oluyor
Nazlnaz Ben bu akşam kurabiye yaptım ıspanaklı çok güzel oldu tawsiye ederim isterseniz tarif atabilirim
Nazlnaz Birde badem sütüyle browni kek yaptım çok güzel oldu tatlı ihtiyacımı karşıladı bime gelmişti badem sütü bu arada
Nazlnaz birmelekannesi2 2yumurta 1 wanilya 1 kabartma tozu Yarım çay bardağı sıwı yağ 10 yaprak ıspanak 1 bardak şeker Aldığı kadar un Üzeri için nişasta yada pudra şekeri Ispanağı blend edelim sıwı yağ ile bütün malzemeleri karıştıralım kulak memesi kıwamı hamur kurabiye şekli werelim we Pudra şekerine bulayıp 180 derecede 15 - 20 dk pişirelim afiyet olsun 🤩 bu arada benim sadece süt we süt ürünleri alerjimiz war yumurta warsa uygun olmaz
Nazlnaz Seliminannesiiii bende bunu hurma, kakao, pekmez, tahin, fındık, cewizle yapıyorum hindistan cewizine buluyorum tawsiye ederim. Tahinde çok süt yapıyor