Zbyblcn Merhaba arkadaşlar, bebeğim 10 günlük oldu. Ve beni sadece hastanede emdi. Onun dışında kesinlikle memeyi almıyor. Resmen nefret ediyor. Bu süreçte de sağıp biberonla veriyorum ama istedikçe istiyor. 50 ml ile doymuyor. Normal mi?
Deletedmom_61 Zbyblcn bebeğiniz çok küçük daha sürekli emmek ister doyduğunu bilmez benim kızımda asla memeyi tutmuyordu biberona alismiti göğsünün ucuna su falan damlattik ettik derken tuttu ama çok zor tuttu bas bas bağırdı
Rabiaogz Zbyblcn Siz sık sık emzirmeye bakın ve kimseye kulak asmayın. Emme refleksi kuvvetli olduğu için şu an yüzüne dokunsanız bile ağzını açar minik 😍 sütüm yetmiyor diye de düşünmeyin emdikçe artar inanın. Eğer gerçekten sütünüzün olmadığına inanıyorsanız 30-60 cc mama ile doyar. Fazlasını kusar zaten. Kusarsa vermeyin daha fazla yani ☺️
Zbyblcn Rabiaogz Çok Teşekkür ederim Rabia hanım. Aynen kusuyor verince 50 ml. Daha az verryim o halde. Ž