Sgma elimde bir kutu açılmamış 1 kutu açılmis ama sadece bir ölçek kullanılmış paket var..ikisini 150 ye almıştım..Bebeğim gazlı olduğu için doktor bunu kullanmamı soyledi ama bebeğim öğürdü yemedi başka mamaya geçiş yaptık.. elimde kaldı..isterseniz size 120 TL’ye ikisini kargoyla yollayabilirim hem sizin işiniz görülür hemde bende bebeğimin mamasını almış olurum