Deletedmom_61 Banu43 yan etki falan mı yoksa gününden ötürü mu 3.aya doğru vurdurursaniz mi onu tam bilmiyorum ama sağlık ocağı geç kalmışsınız diyebilir
Banu43 Deletedmom_61 canim aşı günü önemli bi mahkeme var da oyuzden bir hafta geç vurdursam bi sıkıntı olurmu acaba
hipregnancy Banu43 biz geç yaptıracağız, rsv olduğu için hastanede yattık 3 gün doktor toparlansın bir hafta sonra yaptırın dedi
Uyumsuzz 2 ay 5 günlük filandı yanlıs hatırlamıyorsam oğlum aşı olduğunda. Yogunbakımdaydı ondan önce saglıkocagına geç aşı olsa bişey olurmu demiştim hayır demişti 1 aylıkken
Banu43 BugsBunnyy ebe tutturmus carsamba vuruluyor bu asi dedi çarşambada mahkeme var üst ustte geldi ya