MandaLinaa Merhabalar, bebeğim şu an 15 aylık. 18. Ayında emziği kesmemiz gerektiğini söyledi doktorumuz. Kızım emziğe çok düşkün. Konuşup anlatabileceğim bir yaşta değil. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor onu çok yıpratmadan bırakmak istiyorum.
Aalya MandaLinaa ben de şurda bekliyim 16.5sylık 😥😥emziği kesmeye kıyamıyorum da pahalı 🤭😬 sanırım ucuz bir sey alıp alıştırıp sonra ucunu keserek denıcem ama ben 2 yaşını bekliyim dıyorum . Daha çok anlar beni sanırım
nur-nr_123 MandaLinaa 16 aylıkken bıraktık bn direk ortadan akldırıdm alışıyorlar bazı anneler ucunu kesiyor
Rkyyksl MandaLinaa aynısını doktorumuz söyledi 16 aylıkken bıraktık biraz daha geç olsa eminim zorlanacaktı 1 hafta sonunda alıştı
Buglemim09 MandaLinaa konuşun anlatın anlamiyor diye düşünmeyin coktaiyi anliyorlar. Bundan 2 ay önce oğlumeziginin ucunu koparmiş 16 aylikti tamda gece uyku vaktinde farkettim. Oglum bak emziği ne yapmissin pis olmus artik emzik bunu böyle kullanamayız ki eğer istiyorsan vereyim ama bunu böyle kullanamazsın dedim tabiki elimdeki emzigi isaret ederek istedi bende verdim 2 3 sefer emmeye calisti ememeyince atti tekrar istedi tekrar ayni seyi yapti. O gün uykuya dalmasi bi yarim saat daha fazla sürdü ertesi günde aradi emzigi ama bulamadi bende oyun oynayarak camdan disariyi izleterek sevdigi seyleri yaparak oyaladim çok sükur 2 aydir emzigi biraktik kullanmiyoruz.
Heroki Benımkıde 15 aylık görmese aklına gelmez ama gördüğü an cıldırıyor😂Uykuya gecislerde veriyorum sadece acaba onu vermesem uyur mu hiç denemedım tırsıyorum😂
Aalya MandaLinaa benm de eski olanı arkadaşta kaldı onu alıp bir kesip denerim olmadı 😬ama işime de gelıyor açıkcası çok fazla uyanıyor gece emziği ağzına verır vermez uyuyor . Emzik ağzından düştüğü ıcın uyanıyor belki de bılmıyorum . Gündüzde huysuz olursa verıyorum hemen sakinleşiyor . Öbür türlü kafayıda yiyebilirim gibi 😰