Evett bugün ilk kez yaptırdım. Kendime doğum günü hediyemdi 🙈 35 yaşında artık ihtiyacım olduğunu düşündüm. 30 yaşa girince doktorlar zaten başlanması gerektiğini düşünüyor cildin gençliğini korumak İçin ama şükür ki cildim sıkı sadece alnım ve kaz ayaklarıma yaptırdım.
işlemi bi klinikte yaptırdım öyle merdiven altı güzellik salonlarına lütfen itibar etmeyin. Zaten bu işi doktorlar yapıyor öyle uzman vs değil sakın inanmayın ben çok araştırdım ve bir arkadaşım yaptırdıktan sonra memnuniyeti üstüne karar verdim.
aalnım, göz kenarları,kaş ortası,kaş kenarına hafif ççekik görüntüyü seviyorum çünkü. Benim acı eşiğim yyüksek ama iki arkadaşım acıdığını söyledi. Ben doktorla muhabbet ederken bir de baktım ki 7. Dk da bitti 😬
15 gün sonra kontrolüm var ve bir de çok çok az dudak dolgusu düşünüyorum. Benim için çok fazla acılı bir işlem değildi rahat geçti yaptırmak isteyen arkadaşlar var ise tavsiye ediyorum. Hafif gerginliği şimdiden hissetmeye başladım .3 günde oturacak ve daha parlak duracakmış doktor öyle söyledi. 1 gün boyunca yeşil çay yok, kafayı fazla eğmek yok,yüz üstü uyumak yok,aşırı sıcak duş yok,hamam,sauna gibi şeyler yok. İstanbul Avrupa yakasında yaptırdım soran olursa mesaj atabilir. 🙈