Kizlar bugun saglik ocaginda topuk kanını aldırmaya gittik.oglum 5 gunluk.anne sutu aliyormu diye sordular.sutum daha dun indi dedim dunden beri emziriyorum.eve geri gönderdiler.iyice anne sütü alması lazım sonucun doğru çıkması için dediler. Sinir oldum.bu da yeni mi cikti yani ilk oglumda böyle bise yoktu.onda 10 gun sonra inmişti sutum oyuzden hep mama vermiştik ama yine topuk kanı almışlardı.bu ne saçmalıktır anlamadim.hic anne sütü almayan bebekler ne yapsin ozamn alinmasin mi onlardan kan😡