Oğlum covid pozitif ancak hiç bir şey yemiyor, iştahı komple gitti.Sadece anne sütü ve su başka bir şey yok. Yalvarıyorum resmen yesin diye ama tükürüyor , ağlıyor. Yemeden nasıl iyi olcak bu çocuk böyle. Lütfen bi fikir verin deli olcağım. Çok üzülüyorum.