Anneyimm2 3 ay 5 günlük oglum sünnet oldu ama sureklı pipisini cevırerek ucunu dışına cıkartıyorum bazen Cok zor cıkıyor kabugun uç kısmı Cok dar dünden berı cıkmıyor varmı basına gelen neden boyle oluyor
Ayazinannesi10 Anneyimm2 sanırım yapışmaması için doktorunuz önerdi doğru anladıysam bizde yapmıştık bi süre orası yapışırsa tekrar açmak zorunda kalıyorlar çünkü geri cekiyorsunuz degil mi
Anneyimm2 Ayazinannesi10 aynn evet yapısmasın dedi dünden beri acılmadı ama doktor aradık pazar günü gelıcek bakalım ne olcak
demet1008 Anneyimm2 pazar gününe kadar her alt açmadan sonra bolca teramisin krem sürüp geri çekmeyi deneyin. Anladığım kadarıyla pipi yapışmış, pazara kadar daha da yapışmasın. Teramisin krem kabuğu çözer deriyi yumuşatır daha rahat çekersiniz
Ayazinannesi10 Anneyimm2 bizimkide yapışmıştı hafif sonra doktor düzeltti ağlamıştı biraz krem e devam etmiştik sonrasında birdaha yapışmamıştı
demet1008 Anneyimm2 bir de yapışmışsa da korkmayın 4-5 gün içindeki yapışıklıkları hemen en küçük şırınganın içindeki lastik uçla 10 sn içinde açıyor sünnet yapan doktor. Bebiş biraz ağlıyor ama yapışık kalmasından çok daha iyi çünkü sonrasında sünnet tekrarlama ihtimali bile var
Anneyimm2 demet1008 evet yapısık duruyor cok az işedigi ucu görünüyor tamam bide öyle deneyim tesekeur ederim
Anneyimm2 BarlasMomm evet oyle gömük duruyor doktor aradık sorduk kabugu dar dedi doktor pazar günü gelırım dedi
Cennet24 Anneyimm2 dikişlimi oldu sünneti biz klenp yöntemiyle olduk hiç öyle bişey yaşamadık bı sorun da olmadi
BarlasMomm Anneyimm2 bizimde oyleydi ama doktor yuruyunce gecer dedi birde hergun bir kere ben elimle disari cikariyordum. Sizinki yapismis olabilir orada pislik toplaniyor gömük olduğu icin
Findikzadem Anneyimm2 zeytinyağı yada kantaron yağı varsa onu döküp deneyin bna o şekilde tavsiye ettiler ama hiç ihtiyaç duymayınca yapmadm