Kizlar oğlum 25 günlük sarılık gecirmedik hic 3 gündür çok az emip çok uyuyo mesela 3 saattir yatıyor uyandırıp memeye koysamda uyanık olmasina rağmen emmiyo ama ağlamıyor siz kaç saatte bir emziriyorsunuz ve emme süresi ne kadar oluyo.Sarilik olma ihtimali varmi renginde herhangi bi değişiklik yok.Bi de sarılık sonradan olusabiliyor mu doğduğu zamanlar yoktu çünkü