iremm09 bende aynı şekilde sallamaya alıştırdım , suan azıcık sallayıp duruyorum bakıyorum kıprasıyoe yine sallıyorum biraz mayhoşlanınca yine duruyorum böyle böyle azar azar yaparak bırakmaya çalışıyorum , önceden pusette sallanarak uyurdu şimdi bıraktı onu insallah 4. Aya kadar bıraktırırım yoksa ondan sonrası fena cok zor bırakabiliriz