Miraytos Kızlar meme veriyorum bebegime ama acil durumlar icin mamada alıyorum.baxen veriyorum sutumun yetmediğini hissettiğim zamanlarda. Sorum şu açılınca üç hafta da tüketilmesi lazım yazılmış yarı mama duruyor kullanamazmiyim
Asyaglck Ben sırf bozulur dedikleri için açılmıs içinden sadece 1 kaşık kullanılmıs mamayı çöpe döktüm. İhtiyacı olan birine verememiştim. 1 ayda kullanılması gerekiyormuş